Sunny sunny sunny! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bas Moeijes - WaarBenJij.nu Sunny sunny sunny! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bas Moeijes - WaarBenJij.nu

Sunny sunny sunny!

Door: Monique en Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

04 Januari 2008 | Australië, Sydney

Jaahahah, het is hier zonnig. En dat terwijl het bij jullie sneeuwt hebben we begrepen.
We zijn dus aangekomen. Na een verschrikkelijke lange vlucht, 21 uur vanaf Frankfurt, zijn wij hier donderdag ochtend half 7 (woensdag avond half 9 NL tijd) aangekomen.
Direct richting ons hostel gegaan in de wijk Glebe, perfect te bereiken met het openbaar vervoer. Om de welbekende jetlag te voorkomen direct maar doorgegaan. Eerst even heerlijk douchen en de korte broek aan (hahaha), klaar om ons eerste terrasje te bezoeken. Onder genot van een ontbijtje het aussie leven van dichtbij bekeken. Daarna richting centrum om the operahouse en the harbourbridge te bewonderen. Toch apart om het nu opeens met eigen ogen te zien. Foto's volgen snel.....
Na een excursie binnen in het operahouse (passen gewoon ruim 2700 mensen in die zaal) weer door naar de volgende highlight, darling harbour. Daar lekker genoten van de eerste biertjes om vervolgens maar weer eens back home tekeren voor een goed nachtje slaap.
En dat heeft ons zeker goed gedaan, en zitten wij hier nu fris en fruitig.
Vandaag staan de overige highlights op het programma en direct maar het eerste strand!
De schouders beginnen nu al rood te worden (nu de benen nog) dus wij blijven goed smeren. Daarom gaan we er nu een eind aan breien, de volgende verhalen volgen spoedig....Even als de foto's.

• 04 Januari 2008 - 02:51

Ingmar En Naomi:

Hee bassie, te gaaf zeker hier in Australie! Echt cool man!Wij zitten momenteel rond Perth dus ik weet niet of we elkaar nog zullen treffen? Ga je nog wat rondreizen of bleef je rond Sydney? Nou, mocht je deze kant op komen laat het dan even weten, dan kunnen we met z;n allen een lekker koud pilsje op een lekker warm strandje drinken! Ok ik hoor van je doei doei Groetjes Ingmar

• 04 Januari 2008 - 13:02

Kirsten En Rob:

De eerste indrukken klinken erg goed!

Enne... goed smeren blijven he!

• 04 Januari 2008 - 14:54

Brenda:

Klinkt goed! Lekker zo'n zonnetje, al heeft die sneeuw ook wel wat hoor. Veel plezier nog!

• 04 Januari 2008 - 16:04

Jo:

Mooi!! Dat klinkt als een goede start! Veel plezieeeeeer!!!!

• 04 Januari 2008 - 18:51

Mara En Fred.:

Globe-Trotters, Monique en Bas.

Wij vinden het nu al geweldig te horen dat het is, wat jullie er van verwacht hadden.
    Zon,strand,en een spannende stad.Ik kijk elke keer op Google-Earth waar jullie zich
    bevinden. Dus zoeken naar Glebe Road, niet te vinden bleek het Glebe Poind Road
    te zijn. Graag voor het thuisfront volledig aangeven waar jullie zijn.Dat maakt het voor ons
    nog mooier om jullie te volgen.Hele fijne voortzetting van jullie reis,en geniet er van.
    Jullie horen nog van ons.

Liefs en groetjes van Mara en Fred.

• 04 Januari 2008 - 19:53

Pim En Bianca + Kids:

Hai Bas en Monique,

Leuk hoor, om te lezen wat jullie allemaal meemaken. Zo blijven we helemaal op de hoogte. Geniet van jullie super reis, maar dat gaat wel lukken, he!!!
    Ontzettend veel plezier gewenst.
    Groetjes Pim, Bianca, Merel en Taco.

• 04 Januari 2008 - 20:40

Lisa:

Hey luitjes, mooi dat jullie veilig zijn aangekomen! Have fun..

• 05 Januari 2008 - 08:05

Frouk:

Gelukkig 2008! Wat een naar begin voor je! Met een biertje in de zon. Ben benieuwd naar de volgende verhalen en foto's liefs Frouk

• 05 Januari 2008 - 13:50

Art:

de beste wensen nog....en wat een lekker weertje bij jullie!!

• 05 Januari 2008 - 15:57

Jochem En Anna:

heee monique en bas,
    ben blij dat jullie n goede reis gehad hebben en al genoten hebben van de eerste biertjes. mooie foto's al hoor.
    we wachten op jullie volgende verhalen!
    dikke x

• 06 Januari 2008 - 01:03

Sonja En Mieke:

Hee Bas en Monique!

Ook goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Wij hebben nu eindelijk onze tassen en hopen morgen Auckland te verlaten en on tour te gaan!!!!
    De fotos geven bij jullie al een mooie indruk! Heel veel plezier!
    En we houden elkaar op de hoogte!

Groetjes!!

• 07 Januari 2008 - 09:26

Arie En Marga:

Een schitterend begin van het nieuwe jaar! We wensen jullie de reis van je leven en nog heel veel plezier.

• 07 Januari 2008 - 16:03

Zushuis:

Hoi Bas en Monique,
    Fijn dat jullie heelhuids zijn aangekomen. Ik ben erg jaloers op jullie zonnige weertje. Het is hier K*tweer!!!!
    Geniet!!!!

• 07 Januari 2008 - 23:38

Jerry:

Hi Monique!
    Hoest het is daar in Aussie? Heb je je lieslaarzen al aangehad? Ik zag vandaag namelijk op het nieuws dat weer in het oosten van Australië nou niet bepaald prettig is. Overstromingen, hoop mensen dakloos etc. Ik hoop dat jullie de dans zijn ontsprongen wat dat betreft!

Grtz.Jerry

• 07 Januari 2008 - 23:46

Deeno En Miller!!:

Alles wel daar buurtjes!!!hahah
    Hier in nieuw-zeeland gaat het toppie!!We hebben het hele gebied ten noorden van auckalnd al gehad.we blijven hier nog even i.v.m het weer in de rest van nieuw zeeland!!
    Wij hebben nu nog ruim een weekkie,gaat erg snel allemaal ,dus geniet er lekker van he!!
    Tips:Bay of islands,90 miles beach tour.en het gebied rons de coromandel is werkelijk schitterend!!
    Nog veel plezier he,en we houwe contact!!

Gr Deeno en Miller

• 08 Januari 2008 - 20:30

Marie-Jose:

Hai Bas en Monique,
    zijn jullie al wat geacclimatiseerd daar? Snel een paar leuke foto's uploaden he, want ik wil Bassie wel eens met z'n vrolijke kop met in de achtergrond de outback op de foto zien(een paar koala's erbij, dat werk). Ik weet natuurlijk wel dat je daar nu bent Bas, ik wil alleen nog bewijs zien! Nou, veel plezier daar nog, en als jullie ergens in de locale Cupido bar zitten: neem er eentje van mij. Groetjes