D-Day! - Reisverslag uit Nibbixwoud, Nederland van Bas Moeijes - WaarBenJij.nu D-Day! - Reisverslag uit Nibbixwoud, Nederland van Bas Moeijes - WaarBenJij.nu

D-Day!

Door: Monique en Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

01 Januari 2008 | Nederland, Nibbixwoud

Allereerst allemaal een grandioos 2008 gewenst!
Vandaag is het zover, vanavond om 20.15 uur zullen wij opstijgen vanaf Schiphol. In Frankfurt stappen we over en met nog een technical stop-over (ff tanken dus..) in Singapore hopen we dan donderdagmorgen half 7 (woensdagavond half 9 bij jullie) aan te komen in zonnig Sydney. Afgelopen zondag heeft Monique nog een afstudeerfeestje gegeven waarbij gelijk afscheid genomen kon worden van vrienden en familie. Ook de meeste andere dierbaren hebben we de afgelopen dagen nog even persoonlijk kunnen spreken dus we kunnen met een goed gevoel afreizen naar down-under! Superspannend allemaal maar we hebben er allebei onwijs veel zin in dus moet vast goed komen. Het gaat jullie goed, we zien elkaar weer in april!

Grtz!

• 01 Januari 2008 - 13:17

John:

Jullieook een goed 2008 en een goede reis en heeeeeellllll veeeeeelllll plezier en C U in april......

• 01 Januari 2008 - 14:54

Fam Kroon:

Hallo Bas en Monique
    Veel plezier op Jullie trip!!
    Het zal wel lekker heet worden daar (Weer dan he) :)

Veel lol en Succes

Groeten Fam Kroon

• 01 Januari 2008 - 15:49

Rimbert:

Ha Bassie en Monique waar blijven die verhalen! haha

• 01 Januari 2008 - 18:18

Frans En Annie:

Goede reis en heel veel plezier down under.

Frans en Annie.

• 01 Januari 2008 - 20:10

Jenny Sjaak +kids :

Heel veel plezier daar in ausie, mogen het een paar mooie maanden worden. Geniet van het mooie weer daar en we horen snel van jullie.

Groetjes,
    Sjaak, Jenny, Luna en Eline

• 02 Januari 2008 - 09:46

Judith:

Ha M en B,

Terwijl jullie hoog boven ? zweven een berichtje uit een koud en zonnig Buren. Hoe is het met de blauwe benen Niek? Niet teveel hinder ondervonden van je nieuwjaars-souvenir hoop ik?

Dikke xx

• 02 Januari 2008 - 14:04

Fleur:

Blauwe benen Monique???

• 02 Januari 2008 - 21:15

Ton En Petra:

Het is nu hier 22.12 uur en wij hopen dat jullie een goeie vlucht hebben gehad succes verder hiep hoi allebei.

• 02 Januari 2008 - 21:31

Boiltjes:

heel veel plezier daar. we hopen dat jullie een goede vlucht gehad hebben, en genieten hè?

groetjes marco & esther en tess

• 03 Januari 2008 - 06:34

Kirsten En Rob:

Hoi hoi,
    En hoe bevallen de eerste indrukken? Goede reis gehad?
    Geniet er van met elkaar!

Lieve groetjes Rob en Kirsten

• 03 Januari 2008 - 11:26

Tim En San:

Veel plezier en geniet ervan!
    Wij zitten klaar voor de verhalen...

• 03 Januari 2008 - 19:02

Van Carry:

Monique en Bas,
    Via Judith vernomen dat jullie vannacht om 2.15 in Sydney zijn geland. Dus jullie eerste dagje in Sydney zit er op. En zijn jullie al een beetje bekomen van die lange vliegreis. Hopelijk wel. We wachten nu op het eerste berichtje van jullie. Heel veel groetjes.

• 03 Januari 2008 - 21:03

Marjan En Nico:

Hoi Monique en Bas,
    Natuurlijk de allerbeste wensen voor jullie! Hopelijk zijn jullie goed aangekomen, het avontuur kan beginnen! Veel plezier.

• 03 Januari 2008 - 21:19

Jerry:

Hey Monique en Bas!

Onder een paar uurtjes vertraging zijn jullie goed aangekomen in down-under begreep ik van tante Carry.

Ik ben reuze benieuwd naar jullie eerste verhalen, laat snel wat van jullie horen!

Grtz.Jerry

• 04 Januari 2008 - 18:34

Kees & Elly:

Bas en Monique,
    Heel veel plezier op deze tocht,lekker genieten ,we blijven jullie volgen.
    Groetjes fam Wijdenes.

• 09 Januari 2008 - 18:49

Gerard/ Wilma Jeuken:

Bas en Monique wij wensen jullie een heel goede reis.

• 29 Januari 2008 - 20:41

Bert En Hella:

Hoi Bas en Monigue,

Hoe is het daar in Aussie, genieten jullie lekker en al veel dingen gezien en beleeft. Nog veel Plezier.