Nog 1 week. - Reisverslag uit Nibbixwoud, Nederland van Bas Moeijes - WaarBenJij.nu Nog 1 week. - Reisverslag uit Nibbixwoud, Nederland van Bas Moeijes - WaarBenJij.nu

Nog 1 week.

Blijf op de hoogte en volg Bas

19 Januari 2014 | Nederland, Nibbixwoud

Volgende week zondag zullen Jos Kolenberg en Bas Moeijes afreizen naar Perth voor een trip van ruim 4 weken langs de Westkust van Australië, om dan via Tasmanië naar Melbourne te reizen, en daarvandaan naar Sydney. Ik wil proberen om via deze site en FB af en toe een verslagje te plaatsen over onze avonturen Down Under.

• 19 Januari 2014 - 15:04

Tim Schuitemaker:

Ben benieuwd naar jullie verhalen, geniet er lekker van in dat fantastisch mooie land!!!

• 19 Januari 2014 - 20:37

Sassie:

Heel veel plezier mannen! Nog een paar nachtjes slapen. Ben helemaal niet jaloers

• 28 Januari 2014 - 17:57

Jenny Entius:

Waar blijven nou die spannende verhalen van je bas.Ik hoop dat jullie mooi aan het genieten zijn groet jenny

• 28 Januari 2014 - 19:36

Buurman Ron:

Hola Bas en Jos

Gaat alles een beetje naar wens down under ?
    we zien de foto's en verslagen tegemoet.
    veul pret in aussie land.