Dagen aftellen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bas Moeijes - WaarBenJij.nu Dagen aftellen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bas Moeijes - WaarBenJij.nu

Dagen aftellen

Door: Monique en Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

15 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Bijna is het zover, dan zullen Bas en ik richting de andere kant van de wereld vertrekken.
Eerst nog de laatste voorbereidingen treffen en nog eenmaal goed feest vieren in Nederland met oud en nieuw, en dan vertrekken wij 1 januari richting Australië. In totaal zullen wij dan 2 maanden door aussie heen trekken om 1 maart richting Nieuw Zeeland te vertrekken. Daar blijven wij tot 31 maart om dan door te vliegen naar Singapore. Voor Bas zal de reis er dan bijna op zitten, en het vliegtuig naar Nederland op 3 april weer vertrekken. Ik blijf nog iets langer weg om samen met Laura door Maleisië te trekken.

Al met al zeer mooie vooruitzichten. Wij kunnen beide niet wachten om de kou van de Nederlandse winter achter ons te laten om naar het zonovergoten Sydney te vertrekken.

Via deze site kunnen jullie onze verhalen op de voet volgen. Ook is het mogelijk om emailadressen toe te voegen zodat er een automatisch bericht verzonden wordt wanneer wij weer iets te melden hebben!

Greetz Bas en Monique

• 29 December 2007 - 07:51

Mieke Bakker:

Hee Monique en Bas!!

Nog een paar dagen en dan vliegen jullie en wij ook!! Jammer dat we niet in hetzelfde vliegtuig zitten!!
    Heel veel plezier en lekker gaan genieten daar! En wie weet zien we elkaar nog in Nieuw Zeeland!!

Groetjes Mieke

• 29 December 2007 - 12:13

Frans En Annie:

Hoi Bas en Monique,

heel veel plezier in Australië en Nieuw Zeeland. Uit de verhalen van Erwin en Frank weten wij dat het er prachtig is. Geniet ervan. Maar eerst nog een hele gezellige jaarwisseling in ons koude kikkerlandje.

Groetjes, Frans en Annie.

• 30 December 2007 - 17:43

Tiny En Cor:

Hallo Bas en Monique
    Veel plezier en doe voorzichtig
    en we zullen jullie wel volgen via de weblog.

• 02 Januari 2008 - 14:03

Fleur:

Blauwe benen Monique???

• 15 Januari 2008 - 22:10

Buurman Jaap Boots:

Namens ons een hele leuke vakantie toegewenst. Wij zullen af en toe jullie website bekijken of er nog nieuws is.
    Groeten van Jaap en Annie.